Hva skjer med de gjenglemte klærne?
Det er mange som glemmer ting på skolen, men hvor blir det egentlig av etter skoleåret er ferdig?
Vi har tatt en prat med Rektor om hvor det blir av.
«Først når vi finner ting så legger vi det i kista, om det er litt dyrere ting blir det lagt på kontoret hor
Grete. Det er utrolig hvor mye folk glemmer her på skolen, vi kan finne alt fra AirPods og smykker
til votter.»
Om du har glemt noe som du vet om, kan du gå til kista ved utgangen av skolen. Der ligger
nesten alt som blir funnet.
« Vi legger ut alt som har blitt glemt til utstilling når vi har utviklingssamtaler. Hvis det ikke blir
hentet i løpet av hele året gir vi det til organisasjoner som Kirkens bymisjon og Fretex.»
Så om du har glemt noe så burde du skynde deg med å finne det for nå er det ikke lenge igjen av året.
Skrevet av Eir, Mathilde og Ingeborg

-
Ett skoleår med både nedfall, og glede!-hva syntes vi om 2024?
Dette året har vært utfordrende for mange. Dette gjelder både for elevene og lærerne deres, men vi fra vestsiden ungdomsskole
-
KI på skolen
KI blir brukt mye om dagen, både på fritiden og på skolen. Mange bruker KI til å gjøre oppgavene sine
-
Topp 5 uteplasser på skolen
Har du lyst til å jobbe ute i timen, men vet ikke hvor? Her er de fem beste plassene å
-
Hva skjer med de gjenglemte klærne?
Det er mange som glemmer ting på skolen, men hvor blir det egentlig av etter skoleåret er ferdig? Vi har
